Frequently Asked Questions (FAQ)
________________________________________
Wat is SmartPhoneKorting eigenlijk?
SmartPhoneKorting is een veiling webshop waar producten met hoge kortingen worden geveild en is erg populair in Nederland en België. Veel producten gaan onder hamer, waarbij hoge kortingen eerder regel, dan uitzondering is.________________________________________
Hoe bied ik op SmartPhoneKorting?
Ons systeem is zeer gebruiksvriendelijk! Om je de werking tot in de puntjes uit te leggen klik je hier om naar onze ''Hoe Werkt Het Pagina'' te gaan, hier vindt je bovendien nog verschillende tips en trucs die je kunnen bijstaan!________________________________________
Hoe kan SmartPhoneKorting haar producten zo verschrikkelijk voordelig aanbieden?
Onze aanbiedingen zijn zo voordelig omdat wij veelal producten met korting kunnen verkrijgen. Bovendien werkt het namelijk zo, biedingen die geen winnend resultaat tot gevolg hebben, worden gebruikt om de veilingen te bekostigen. Alle gebruikers betalen dus mee op deze manier garanderen wij dat je altijd de laagste prijs betaald!________________________________________
Zijn er abonnementen of andere verborgen kosten?
SmartPhoneKorting maakt in zijn geheel geen gebruik van abonnementen, periodieke betalingen, aanmeld- of registratiekosten, verwerkingskosten, administratiekosten of enige andere (vorm van) verborgen kosten. De enige kosten zijn het eindbod van een gewonnen veiling en de BiedCredits zelf. Dit is een absolute garantie.________________________________________
Van welke betaal methoden kan ik gebruik maken?
Je kan betalen via iDeal, PayPal, en Mistercash. Bankoverboekingen zijn op verzoek mogelijk neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Klik hier om een biedpakket te kiezen (men dient hiervoor ingelogd te zijn).
________________________________________
Wat is een startbod?
Bepaalde producten zijn erg duur, om de bieder ervan te verzekeren dat de producten geleverd kunnen worden maken wij in sommige gevallen gebruik van een zogenaamd startbedrag. Hierbij begint een veiling op een bepaald bedrag (bijvoorbeeld €50,-) om zo de kosten sneller te kunnen dekken. Bij elke veiling staat er in de productbeschrijving of er gebruik is gemaakt van een startbod. Maar let op: lang niet bij alle producten wordt er gebruik gemaakt van een startbod. Een startbod hoeft alleen betaald te worden als men de veiling wint.________________________________________
Ik heb een veiling gewonnen! Verzenden jullie dit product gratis?
De verzending van dit soort tastbare geveilde producten is geheel gratis, ook als je in het buitenland woont!________________________________________
Wat is een biedhulp en hoe werkt hij?
Om het bieden te vergemakkelijken kan je een biedhulp aanmaken die automatisch voor jou biedt. Deze stel je zelf in aan de hand van een maximum bod en een maximum aantal biedingen. Als een biedhulp is aangemaakt, biedt deze telkens wanneer een ander bod wordt geplaatst en het ingestelde maximum niet is bereikt. Voor meer informatie over hoe je de biedhulp gebruikt bezoek je onze Hoe werkt het pagina (klik hier).________________________________________
Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten wat moet ik doen?
Als je je wachtwoord vergeten bent ga je naar inloggen en druk je vervolgens op wachtwoord vergeten. Volg de instructies en je krijgt je wachtwoord per mail toegestuurd.Als je je gebruikersnaam bent vergeten dan moet je even contact opnemen met de klantenservice. Klik daarvoor hier.
________________________________________
Kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Om uw privacy te waarborgen en uw account een permanent karakter aan te meten kan je "Gebruikersnaam" niet veranderd worden. Alle andere gegevens kan u bijwerken onder "Mijn Account" bij het tabblad "Gegevens Bijwerken". Wel kan men een geheel nieuwe account aanmaken, uw biedpunten kunt u dan ook meenemen, neem hiervoor contact op met de klantendienst (klik hier).________________________________________
Kan ik een product ook kopen?
Een product is ook regulier te koop voor de op de site per product aangegeven winkelwaarde, deze staat synoniem voor de verkoopprijs. Neem contact op met de klantenservice indien u een product wenst te kopen (klik hier). Vakanties zijn vanwege de lage beschikbaarheid niet altijd leverbaar hiervoor kunt u wederom terecht bij de klantenservice. Bij aankoop van een product zijn de verzendkosten, in tegenstelling tot gewonnen producten, wel voor de koper, prijzen zijn dan ook exclusief verzendkosten.________________________________________
Kan ik BiedCredits inruilen voor een product of voor geld?
Eenmaal aangekochte biedpunten zijn niet zomaar om te wisselen voor een product, wel kan men er natuurlijk mee bieden! BiedCredits blijven namelijk altijd bruikbaar.
Een terugbetaling van eenmaal aangekochte BiedCredits is op verzoek mogelijk, neem hiervoor contact op met de klantenservice.
________________________________________
U wint altijd! Hoe zit het met de Win/Win regeling?
Het behoort het tot de mogelijkheden een product aan te kopen in mindering van de prijs die je voor BiedCredits hebt betaalt en waarmee je onverhoopt niks hebt gewonnen. Een product kan dus in mindering van het aankoopbedrag van een BiedCreditpakket worden aangekocht.
Klik voor een uitgebreide beschrijving hiervan hier!
Wel zijn er een aantal beperkingen van toepassing op de Win-Win regeling. Hieronder een overzicht:
1. Een BiedCreditPakket dient volledig verbruikt te zijn om in aanmerking te komen voor de Win-Win-regeling.2. Met het BiedCreditPakket dat verrekend gaat worden met een product kan geen andere prijs gewonnen zijn.
3.Alleen het laatst verbruikte BiedCreditPakket komt in aanmerking om verrekend te worden.
4.BiedCredits die zijn verkregen als alternatief voor een product, of gewonnen zijn als pakket, komen niet in aanmerking voor de Win-Win regeling.
5.Een betaling gaat altijd gepaard met transactiekosten. Deze kosten zijn niet verrekenbaar. Bij een betaling middels iDeal is dit een bedrag van €0,70. Bij een betaling middels Bancontact is dit €0,25 + 2% van het totaal bedrag. Bij een betaling middels PayPal is dit per bedrag variabel.
Neem om gebruik te maken van deze regeling graag even contact op met de klantenservice (klik hier).
________________________________________
Wat betekent de melding ''Controleren''?
De officiële eindtijd van de veiling wordt op onze servers bijgehouden; deze wordt gesynchroniseerd met atoomklokken en is zeer accuraat. De aftelklok op jouw computer of mobile device is afkomstig van je software en de instellingen daarvan, hierdoor lijkt het soms of er een kleine vertraging optreedt. Als men de melding "controleren" ziet staan wordt het verschil tussen deze twee klokken dus vereffend. Als dit niet wordt weergegeven dan lopen de klokken redelijkerwijs synchroon. Indien de aftelklok op "controleren" blijft staan, dan is er iets misgegaan op met je internet verbinding of met je computer of mobile device, mocht dit optreden dan raden we je aan de pagina te verversen.________________________________________
Hoe meldt ik mij aan of af voor de Nieuwsbrief?
In onze wekelijkse nieuwsbrief wordt je op de hoogte gehouden van al het SmartPhoneKorting nieuws zoals: leuke acties, nieuwe producten etc. Wanneer je jezelf inschrijft als gebruiker krijg je de mogelijkheid om je in te schrijven voor de nieuwsbrief, als je hiervan geen gebruik heeft gemaakt maar deze wel wenst te ontvangen kan je het volgende doen. Log In en ga dan naar Mijn Account, druk vervolgens op Gegevens Bewerken, hier kunt u aanvinken of je onze nieuwsbrief wel of niet wenst te ontvangen.________________________________________
Kan ik ook vanaf een SmartPhone of Tablet meebieden?
Het is absoluut mogelijk om mee te bieden via een tablet of smartphone. Zorg er wel voor dat je een stabiele verbinding gebruikt. Wij raden alle gebruikers aan om vanaf een vast lijn verbinding te bieden. Sommige browsers onder buitengewone omstandigheden verversen je pagina niet automatisch. Het lijkt dan net alsof de veiling anders verloopt, je dient zelf op verversen te klikken en de site is weer actief. Je bent zelf volledig verantwoordelijk voor het beschikken over een stabiele verbinding. Probeer een andere browser of installeer je huidige browser opnieuw.